Hemlösa hjärtan på danska
Visst blev den fin? Min första utlandsförsäljning!

Hemlösa hjärtan på danska Läs mer »
Visst blev den fin? Min första utlandsförsäljning!

Hemlösa hjärtan på danska Läs mer »
Vilken mässa det var. Som vanligt en stor firmafest för bokfolk och i år var jag med på Crimetimescenen tillsammans med Cristina Eriksson och pratade psykopater (se bild) vilket var jätteroligt.
Den andra bilden föreställer undertecknad X 2 tillsammans med Karin Brunk Holmqvist X 2 i Bokfabrikens fina monter.
Älskar mässan och längtar redan till nästa år ❤️


Det har varit bokmässa i Göteborg och jag är fortfarande i spinn Läs mer »
Vängåvans bokhandel i Sundsvall bjöd på fina samtal, böcker, en bokfé och både nya och gamla bekantskaper. Tack!
